2013. március 14., csütörtök

Saját idézeteim...


"Ártani belül csak magunknak tudunk" - kivéve ha jön egy köcsög és összetöri a szívem!

"Egy szép napon egyszer, szép leszel valakinek..." -, de ez tuti, hogy nem én leszek!

"Nem tudok nélküled mosolyogni" - ezért van rólad több száz képem!

"Tökéletes fiút csak a könyvekben léteznek" - és a Szent Johanna Gimiben!

"Az élet a szerelem és a barátság regénye" - csak néha rohadtul elírják a végét!

"A szerelem ugyanaz a zenemű végtelenül sokféle hangszerelésben" - én eddig mindig rossz hangnemben játszottam"

"Csak azok a kapcsolatok lesznek erősek, mélyek és szeretetteljesek, ahol mindkét fél a másikat teszi első helyre" - nem véletlenül voltunk fél napig együtt...

"Mindig a nő a felelős a szerelemmegváltás sikeréért" - akkor miért mindig a férfi parancsolgat?

"Az ember vágyakozásra és nem a meglévő dolgok megbecsülésére van programozva" - én sem tudtam soha rád úgy nézni, mintha egészen az enyém lennél! ¦.¦

"A félelem, hogy nem szeretek, verseng a rettegéssel, hogy nem szeretnek viszont" - én folyton rettegek!

"A szerelem képes megváltoztatni az ember életét egyik pillanatról a másikra" - az enyém 25 éve ugyan olyan

"Minden szerelem beteljesületlen" - vettem észre...

"A szerelem mindenütt jelen van" - akkor eddig engem kurvára elkerült!

"A nő addig kacér, míg nem szerelmes" - utána hárpia lesz!

"Tudod mi a szerelem?" - igen.Egy nyálas, szar ami csak a könyvekben létezik, mert én még nem láttam!

"A szerelem csak gyengeség. Most valóságnak tűnik, az elején mindig így van, de ez csak illúzió" - nem hiabája mondja a sok férfi, hogy illúzionista!

"Ne szomorkodj, ha egy nap nem jövök, mert mindig ott leszek veled" - tíz éve még egy SMS-re se méltattál

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése