2013. március 22., péntek

LL [Lőjetek Le!]

Részlet: SzJG 8/2

"Lakáskeresés"
[...] - Mit csináltok? - érdeklődtem a tablet fölé hajolva.Egy térképalkalmazás volt megnyitva, és egy csomó pont volt megjelölve rajta. - Ez Párizs - állapítottam meg, miután egy pillanat alatt rájöttem.Az egyetem be volt jelölve, azt azonnal felismertem, de a többi jelzés nem mondott túl sokat, így megkérdeztem. - Mit jelöl az S betű?
-Sorbonne - felelt Dave.
-Aha.És az RCJJK? - ráncoltam a szemöldököm, mert ez a betűkombináció a reptérre volt rakva.
-Ren Cortez, Justine, Jean-Luc - magyarázta Ricsi. - Amíg hontalanok vagytok, a reptéren csöveltek.
-Ó, értem - nevettem el magam. - És mi az E?
-Az Arnold kollégiuma - mutatott rá Dave az iPadre.
-Aha.És miért E? - gondolkoztam.
-Enemy* - felelték egyszerre.Rendben, örülök, hogy mindannyian felnőttünk. [...]


*Enemy: Angolul, ellenség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése