2013. március 14., csütörtök

Facebook

Facebook-oldalam SzJG FAN CLUB


Várok az én Cortezemre


Remény... amiből már nekem nincs sok..
(Miért van elbújva az ÉN CORTEZEM a világ végére? Brühü :'( )


Ketten... erre aztán várhatok!

"Az udvarra vezető ajtó hirtelen kivágódott mögöttünk, mire mind megfordultunk.Cortez kirontott az ajtón ami erősen visszacsapódott.Lélegzet-visszafojtva néztem rá.Az ajtóban állt, homlokába hulló sötét tincsei alól fürkészve nézett, és csak ennyit kérdezett:
-Melyik szeptember 8.?
Tudtam, miért kérdezi.A levelemben ezt a dátumot említettem arra vonatkozóan, hogy totál beleestem.
-Kilencedikben - mondtam halkan."
SzJG 5.-Remény


:D


Igeeeeen.Én is úúúgy elmennék.Felszedek egy Ámerikai barátot! ;-)

#szeretemazolvasóimat

Cortez  ♥.♥
#szeretemcortezt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése