2013. március 14., csütörtök

~Cortez+Reni=Legjobb pillanatok!


Május 4., kedd (SzJG 4. - Barátok)
-Tényleg megfagytál! -nevette el magát halkan.
Aztán..Aztán hirtelen elég meleg lett. Na, nem arra gondolok,hogy szélsőségesen megváltozott az időjárás, és minden előjel nélkül trópusi hőség szállt ée a partra. A hőmérséklet nem változott. Csak éppen Cortez rákulcsolta az ujjait a kezemre, és leengedte a karját kettőnk közé.
Nem mertem ránézni, szigorúan előrebámultam,miközben egymás kezét fogva ültünk fél hatkor a Balaton partján.

December 20. (SzJG 5. - Remény)
-Arnold jön haza - mondtam halkan.
-Neményi itthon lesz? - szaladt fel Dave szemöldöke.
-Igen, egész szünet alatt! - mosolyodtam el boldogan. - Szeretnél vele találkozni?
-Nem - vágta rá azonnal.Ó.Értem.

[...]

-Melyik szeptember 8.?
Tudtam miért kérdezi.A levelemben ezt a dátumot említettem arra vonatkozóan, hogy totál beleestem.
-Kilencedikben - mondtam halkan.


(SZJG 6. - Ketten)
-Elmehetek - mondtam viszonylag lelkesen.
-Jobban örültem volna, ha nem - mondta Cortez, és őszintének tűnt.
-Miért? - szontyolodtam el kicsit.
-Mindegy.Mit csinálsz?
-Megnézem az e-mailem - feleltem. - És te?
-Playstation.


Április 8., péntek (SZJG 6. - Ketten)
-Bocs, de megígértem Ricsinek, hogy elkísérem valahova... - mondta.(Cortez)Először csalódottan bólintottam, aztán felcsillant a szemem.
-A szülinapi ajándékomat veszed meg?
-Nem - mosolyodott el.
-De tuti... - erősködtem boldogan.
-Reni.Már megvan az ajándékod - kezdte, mire nyitottam a számat, de mielőtt megszólaltam volna, folytatta -, amit csak holnap kapsz meg.
-Jó, értem - bólintottam. - Mit kapok?
-Nem mondom meg.
-Találgathatok?
-Nem mondok semmit.
-Oké, abbahagytam.
-Örülök.
-De könyv alakú?
-Reni! - nézett rám nevetve.
-Rendben, nem kérdezősködöm - ígértem meg. - Virág tudja, mi az?
-Kiraklak - fenyegetőzött mosolyogva.
-Mindegy, már úgy is itt vagyunk - vigyorogtam, és azon túl, hogy tökre érdekelt, mit vehetett nekem (első szülinapi ajándék a barátomtól!Wooow), kicsit kétségbe is estem. [...]
~később~
-Mi a probléma? - kérdezte Cortez.
-Talán arról is számoljak be, hogy hová tervezünk menni, miután Párizsból jöttem ide csak azért, hogy Renit felköszönthessem a születésnapján?Esetleg szeretnél látni egy programfüzetet, hogy követni tudd, éppen merre járunk és miről beszélünk?Van egy enyhe birtoklási problémád, nemde? - kérdezte Arnold gúnyos mosollyal.
-Te birtoklási problémának hívod - biccentett Cortez. - Én úgy mondanám, ,,tudni akarom, hová viszi a seggfej a barátnőmet" - mondta, én pedig lesütöttem a szemem.Te jó ég!
-Kulturált vagy, mint mindig - mondta Arnold tettetett elismeréssel.
-Zavarsz, mint mindig - vágta rá Cortez gondolkodás nélkül. [...]



1 megjegyzés: