2013. március 22., péntek

~Cortez+Reni=Legjobb pillanatok!

Részlet: SzJG 8/2.

"Neményinek annyi... - felrúgva a Sorbonne előtt?"
-Tudod, hogy szeretlek? - kérdeztem mosolyogva.
-Tudom - mondta lazán.Azt hiszem, erre nem ezt szokták válaszolni. - De azért a biztonság kedvéért a Sorbonne környéke kilőve.
-Nem hiszem, hogy sűrűn találkoznék Arnolddal szeptembertől...
-Félek, hogy ezt nem te irányítod majd - vágta rá kapásból. - A barátnője hogy van? - érdeklődött.
-nem működött a dolog januárban szétmentek - meséltem el a frissen szerzett információmat.
-Ez most nagyon meglepett - felelte unottan, mire felnevettem. - Jó, figyelj - állt meg, én pedig szembefordultam vele,  és kérdőn vártam, hogy mit fog mondani. - Örülök, ha örülsz.Ha téged boldoggá tesz hogy újra jóban vagy a szociopata Neményivel, akkor oké.De közlöm, hogy egy ostoba dobás van.Csak egyszer bánt téged, és a Sorbonne előtt rúgom fel. - Hűűű.Fenyegetős-megvédős-burkolt szerelmi vallomás.Az egyik kedvencem.
-Értem - mosolyogtam kalapáló szívvel.Akkor ezt megbeszéltük. :)
[...]


2 megjegyzés: