2013. március 30., szombat

~Cortez+Reni=Legjobb pillanatok!


Részlet a nyolcbóóól

-Érdekel,hogy mivel idegesítettél fel már az első naptól kezdve?-suttogta halkan.
-Igen.-bólintottam bele a vízbe az állammal.
-Oké.Idegesített,hogy nem köszöntél.Idegesített,hogy jól elvoltál.Idegesített,hogy nem röhögtél azon,amin mi röhögtünk.Idegesített,hogy csak olvastál,és semmi más nem érdekelt.Idegesített,hogy kedvelted Neményit és jól érezted magad vele.Idegesített,hogy előttem ültél.Idegesített,hogy láttalak a szünetekben az udvaron.Idegesített,hogy amikor nem láttalak kerestelek.Idegesített,hogy tetszettél.Idegesített,hogy olyan lánynak tűntél,aki soha nem foglalkozna velem.Aztán rohadtul idegesített,hogy beléd estem.-fejezte be halkan,én pedig tágra nyílt szemmel néztem rá.
-Ez mikor történt?-kérdeztem vékony,még számomra is ismeretlen hangon.
-Folyamatosan.

2 megjegyzés: