2013. március 22., péntek

~Cortez+Reni=Legjobb pillanatok!

Részletek: SzJG 8/2 :)

"Csillagok alatt"
-Hol vagyunk - kérdeztem, és mivel Cortez kiszállt a kocsiból, én is követtem a példáját.
-A hegyen.
Kösz, ez nagy segítség magamtól nem jöttem volna rá...
-Tényleg? - nevettem el magam furán.
-Ja.
-És mit csinálunk itt?
-Mivel furcsa módon szereted bámulni az eget, gondoltam, tessék. - Felnéztem az égre.Totálisan tiszta volt, egy felhő sem volt felettünk.A hideg levegőt kifújva csodáltam a millió csillagot, és az sem érdekelt, hogy beállt a nyakam a hülye póztól. - Honnan tudtad, hogy ma ennyire jól látható? - suttogtam elképedve.
-Ismerek valakit aki előre tudja az ilyesmit - nevette el magát, én pedig vigyorogva néztem a szemébe.
-Te megkérdezted anyut?
-Persze.Ha ennyire örülsz annak, hogy elhoztalak, hogy nézhesd az eget, nem tudom, oda merjem-e adni a mekis zacskót...
-Van nálad kaja is? - döbbentem le.
-Ja.De kihűlt.
-Van nálad kihűlt kaja?Szeretlek.
A kocsi motorháztetejére feküdve megettem a (valóban kihűlt) krumplit meg nuggetset, aztán langyosra hűlt teámat szürcsölve néztem Cortezre.
-Köszönöm.Mármint ezt az egészet - mutattam körbe.
-Tudod - kezdte -, sokat gondolkoztam, hogy mit csináljunk a szülinapod előtti szombaton... Végiggondoltam, hogy minek örülne egy átlagos lány... Aztán megfordítottam a dolgot.Hogy minek nem örülne.Így jött az ötlet.
-Szerintem ennek mindenki örülne - szálltam vitába vele.
-Nem tudom - ráncolta a szemöldökét. - Az eget bámulni egy adag hideg krumplival... Másnál ez már ok a szakításra.Te meg ennek örülsz.
-Hát... Ezek szerint én nem vagyok más.
-Nem.Tényleg nem vagy más - hajolt fölém, és hosszasan megcsókolt.♥

   [...] Cortez nem szólt, de tudtam, hogy lassan elege lesz a "semmi nézéséből", őt valahogy annyire nem hatja meg a csillagászat, így aztán önként felajánlottam, hogy lassan induljunk.
-Biztos?Kinézelődted magad? - mosolygott.
-Hát.Azt hiszem, igen - pillantottam fel még egyszer az égre. - Kár, hogy nem láttam hullócsillagot.
-De láttál két repülőt.Az is valami. [...]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése