2013. március 15., péntek

~Képek 6


C+R 4ever


Az SzJG olyan édes, hogy csokiba kellett önteni ♥♥


Bizony... Lassan ennek is eljött már az ideje....


SzJG; Cortez; Virág; Reni; Ricsi; Zsolti; Dave; Kinga; Macu; Arnold; Kardos; Baranyai; Máday; Szent Johanna Gimi; Remény; Kezdet; Együtt; Egyedül; Barátok; Ketten; Útvesztő; Örökké


"And after all.You're my wonderwall"
"És miután.Te leszel az én csoda falam"
(Nem értem, hogy pontosan miért FAL, de mind1)


Párizs, zsötem
"várom, hogy felcsendüljön a Basket Case"
ha látok egy rasztát, az Ricsi!
 ♥Beatles
együtt sírok és nevetek Renivel
benne van a válasz a problémára
megtanított arra, hogy nem csiki olvasni!
gugliztam, hogy mi az a "kognitiv disszonancia" :D
Wonderwall!♥
nem aludtam, amíg ki nem olvastam egy kötetet :)
SzJGer vagyok ♥
"fát nevelek" :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése